Torsdag

Brr vad kallt det var idag när jag vaknade.. 13 grader inne i sovrummet och termometern där inne klarade inte av att visa vad de var för grader ute ;D haha.
Idag gick det ovanligt fort att få upp värmen i huset. Skönt.
Termometern i köket visar -27 just nu, så tror jag struntar i promenaden idag, även om jag verkligen skulle vela fara ut och gå, men de är så förbaskat kallt.
Blir att fara ut och hämta in ved, den ved som annars brukar räcka i fyra dagar har tagit slut på en och en halv dag.. Fick elda i princip hela dagen igår, endast 3 timmar fick kaminen vila, sen var det för kallt inne i huset..
Får nog elda hela dagen idag igen.

När jag gå ut och hämtar ved ska jag sätta i motorvärmarn i Goffen, måste iväg till Kalix och handla lite.. Har nu bestämt mig för att börja med lchf.. Frukosten bestod av två ägg och en kopp thé.. Har inte så mycket lchf godkänd mat här hemma, därför måste jag och handla..

Nå. Ska ta och dra på mig varmare kläder och gå ut och hämta in den där veden.. Huvva.. Känner mig inte alls sugen på att gå ut i kylan..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0