Tisdag

Jag fattar inte.. För andra dagen i rad har jag lyckats sova igenom alarmen! Jag fattar inte hur jag lyckas! Får absolut inte fortsätta!

Dagen har bestått av suckande, plugg och städning.
Suckandet beror på att det snöat som f*n igen. Nu räcker det. Tack.

Pluggande går sakta men säkert framåt. Har inte riktigt koncentrationen som behövs, men jag försöker iallafall.
Känns inte som att städningen går framåt, kommer hela tiden nya saker som måste göras. I förrgår var Felix på krigsstigen när han blev lämnad ensam, så har fått tvätta en hel del. Så fort jag har råd ska Piss-Olle kastreras.

Sitter och små längtar till nästa vecka. Inget är bestämt än.
Det stod på mitt schema att det är självstudier hela veckan, vilket betyder att jag inte behöver fara till skolan. Antar jag iallafall.
Fredrik har förstått att jag behöver miljöombyte. Så om det är Ok för de andra i lägenheten i Gällivare att hundarna kommer och om någon kan komma hit och elda och hålla Kissen sällskap, så kommer jag tillbringa veckan i Gve :)
Kommer inte vara så roligt, Fredrik har nattskift den veckan och kommer sova under dagen, men tanken är att jag kommer få vara på ett annat ställe än här hemma. Slippa så gott som allt ansvar :)
Lotus vill jag åtminståne ha med mig, så jag har något att göra medans Fredrik sover :)

aja. ska börja göra mig redo för att åka in till byn ;) Gabbi vill tydligen bjuda på mat ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0