Söndag

Vilket underbart väder de är ute! Blir strax en promenad med Lotus till Granån! :) Fredrik är där och skruvar i Goffen, så kanske blir att köra hem Mercan därifrån om Goffen går igång :)
Så aa, jag är utan bil, så då blev mina problem lösta när det gäller mötet.
Dumma jag glömde Lotus koppel i Mercan.. Brukar alltid annars ha kopplet hängandes på sin krok i hallen, men i fredags när vi var in till Kalix för att prova ut ett nytt halsband åt Lotus hade jag med mig kopplet, och sen glömde jag ta med det in när vi kom hem..
Tur att Lotus är snäll att promenera med :) Ska leta upp något snöre som jag kan använda som koppel tills vi kommer till Granån :) Vill inte ha han lös efter de trafikerade vägarna, är bara på Kvarnuddenvägen som jag vågar ha honom lös..

Aja. Nu vill jag ut :D


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0