Rubrik

Handtvättat det sista idag. Skönt att ha gjort bort det.

Annars blev jag helt till mig när jag såg att jag fått ett mejl om att mina töjningar har blivit skickade! Wohoo! Kom på tidigare idag att jag kanske inte tål dem.. Men får testa och se hur det går..

Imorgon är det plugg, plugg och plugg som gäller. Känns lite sisådär, men jag måste. Jag hoppas på att hinna klämma in något roligt under dagen, får se om det går :)

Nå nu är det väl ut med hundarna en snabbis i kylan, sen är det sängen som gäller. Tänkte hinna läsa lite innan klockan blir allt för mycket, och vill lägga mig i tid så jag inte sover bort halva dagen imorgon eftersom jag måste plugga..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0