Lördag

3:e dagen med Lchf, och det går bra! Har haft ett rejält sötsug idag, men har ändå klarat mig :) Till och med Fredrik har lyckats hålla sig ifrån att fuska :)
Eftersom det är lördag ville vi ha något gott att smaska på ikväll, så jag letade upp ett recept på en kladdkaka. Den står nu och svalnar på köksbänken, så ska bli väldigt intressant att se hur den smakar! :)

Är lite seg i huvudet och trött, men jag chansar på att det har att göra med den nya kosten? När man inte äter några kolhydrater?
Annars känner jag mig prima! Märker redan en skillnad på kroppen. Magen brukar kännas uppblåst och spänd, men nu känns den mycket mjukare och så tycker jag att den inte ser lika uppblåst ut! :)

Aja. Nu ska jag gå och smaka på kladdkakan ;p Jag hoppas verkligen på att den är god!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet du hur mkt skada den där dieten kommer med. Inte undra på att du känner dig seg.. Jävligt tvivelaktig diet, visst går du säkert ner i vikt. Men hur hårt det tär på kroppen och hjärnan.. Människan behöver kolhydrater, långsamma kolhydrater är bra för kroppen.

2012-02-05 @ 20:42:02

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0