huh

Ger upp pluggandet nu.. Får se om jag orkar göra de två sista frågorna senare, just nu orkar jag då inte, allt bara snurrar runt i huvudet på mig :p hehe.

Snacka om snabb leverans! Idag när jag gick ut för att kolla i brevlådan låg mitt "paket" med töjningarna där! :D wihoo! Ikväll efter duschen blir det att trycka in den första ;p Hoppas verkligen att jag inte är allergisk mot dem!

Annars vet jag inte vad som är fel med Felix.. På morgonen när jag vaknade hade han spytt i deras bädd som ligger på golvet.. Sen har han harklat sig hela dagen och fått upp vitt slem och ibland har jag sett äckliga 5-kronors små pölar på golvet.. uäck. Bara han inte har fått tillbaka sina magproblem igen, då blir jag galen..
Ska vänta lite och se hur han är imorgon, gör han likadant imorgon så är det veterinären som gäller för lill killen.. :(


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0