Härligt



Vilken härlig promenad det var!!
Man känner nu att våren börjar vara på gång! Solen värme lite smått :)
Lotus var helt galen under promenaden, eller ja, de gånger jag hade honom lös :) Han hoppade upp och ner för snövallarna, kastade sig på rygg i snön och rullade sig för fullt osv :) Värmer verkligen i själen varje gång jag ser hur lyckliga mina pojkar är :)

Jag hoppas på att det är lika fint väder imorgon, då blir det att gå ut i bodan, hämta en plast stol och sedan ska jag sätta mig på gården och suga åt mig all sol som jag bara kan! :)

Blir strax en semla och en kopp mumma Té :) Fredrik blev sugen på ett lös té i helgen, så vi köpte ett när vi var och handlade, och guuud så gott det var!
På tal om semlan, vi struntar nu i lchf. Har inte hittat så många goda recept och blev less på att käka samma sak hela tiden. uäck. Vi kanske kör igång igen i framtiden, men då ska vi ha testat på fler recept innan vi börjar.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0