Söndag

Kände mig riktigt kass i morse när jag vaknade.. Hoppas verkligen jag slipper bli dödssjuk, nu när tre arbetsdagar väntar. Har inte riktigt råd att sjukanmäla mig nu inte..
På tal om arbete, av någon konstig anledning är jag sjukt nervös för att åka och jobba imorgon.. Kanske har å göra med det nya systemet? Är väl rädd å klanta till allt.. Två timmar utbildning för några veckor sedan, det ger inte mycket, då mitt minne är lika bra som hos en guldfisk.
Aja. Tur att det är ett 7-12 pass imorgon, då finns det fler att fråga om det skiter sig för mig ;p
 
Nej. Nu ska jag hugga in på julskinkan som Fredrik nyss tagit fram ur ugnen :) Nom nom!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0