Fredag

Nu börjar det hända lite grejer.
Efter mycket ilska och förbannelser lagda över golfen, så lyckades jag ta mig till Kalix, hämta upp Rebbe och åka till jobbet och lära oss hur denna Nyckelfria hemtjänst fungerar.
Bra bra.
Emilia tog hand om Taro medans jag var på jobbet, så då fick jag chansen att se hennes lägenhet :) Fan, hennes lägenhet är i näsan större än vårat hus ;p haha.
 
Aja. Fredrik ringde idag och väckte mig. Somnade inte förrän efter fyra, så behövde verkligen den väckningen för att vakna och kunna ringa mina samtal.
Nästa vecka är det dags för kastrering av Sickan. Förhoppningsvis så lugnar han ner sig nu. Senaste tiden har han blivit mer och mer vild och driver mig till vansinne. Till och med Kissen som börjar vara en gammal tjurgubbe som bara ligger och sover, han har hängt i gardinerna, klöst på möbler och inte alls varit sitt gamla vanliga jag. Helt galna. Undra om det är julkänslorna? ;) höhö.
Ringde även till bemanningen för att säga att jag nu fått lära mig den Nyckelfria gronkamonkan på jobbet, så från och med idag kan sms:en börja trilla in.
 
Ska sova en timme eller två. Lite över tre timmars sömn kan jag inte leva på.
 

Kommentarer
Postat av: Mia Forsberg

Ja jag brukar också sprita händerna efter att ha varit hos folk, och när vi är på sjukan spritar vi både före och efter :P Men jag brukar alltid bli sjuk så fort andra är det, så har hunnit vara sjuk några gånger under sommaren/hösten :P

2012-12-07 @ 20:38:56
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0