Fredag

Jahaja, julen är över. Skönt!
Snart nyårsafton. Suttit och funderat över vad vi ska göra på nyår, och det verkar som att vi bara kommer ta det lugnt. Varken jag eller Fredrik är sugen på alkohol. Vi båda har varit nyktra sen mitten på april, och ingen av oss känner för att festa.
Aja, finns ju ännu tid att fundera på den saken..
 
Nyårslöften?
Ooh nej. Ingen idé att sätta några löften, då jag ändå inte kan hålla dem..
Men ska sätta några mål, med början 1 januari.
- Gå ner 15 kilo.
- Börja motionera mera, långpromenader med hundarna.
- Äta nyttigare.
- Inte äta chips, godis och fika lika ofta.
- Bli av med mitt sockerberoende.
Detta hoppas jag klara av. Vill förändra min livsstil, så kanske kroppen börjar fungera igen som den ska. Jag kan inget annat än försöka och hoppas.
Sen har jag och Fredrik ett gemensamt mål, men det håller vi för oss själva :)
 
Annars sitter jag och väntar på ett paket från Elgiganten. Ojoj så jag vill ha paketet NU!
 
 

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Gå ner 15kg? Då finns ju inte mycket kvar! ;o

2013-01-03 @ 11:02:08
URL: http://beatriiicej.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0