Efterlyses!

Jag efterlyser min bror, Robin.
Vart har han tagit vägen?
Nu är han inte borta på riktigt, han finns där, fysiskt, men han är så frånvarande..
Jag saknar min bror.
När jag är och hälsar på i Happis så sitter han på sitt rum, med datorn. Han har aldrig tid att umgås, eller vill inte umgås?
Personligen tycker jag att vi alltid har stått varandra nära, även om vi bråkat som Tom & Jerry och slagits tills tårarna sprutar..
Men nu?
Är jag verkligen en sån hemsk person så att min egna bror inte vill umgås?
Visst att man kan glida ifrån varandra under tonåren osv, men ändå. Jag har flera gånger frågat om han inte kan svänga förbi här en liten stund när han ändå åker till sin pappa eller liknande.. Men nej, det går inte.. Att åka in till Kalix för att festa går också bra, men inte hälsa på sin egna syster..
 
Är jag verkligen så hemsk så att mina egna syskon inte vill veta av mig längre?
Tycker jag försöker ställa upp, så mycket jag bara orkar med tanke på min situation. Blir det för mycket? Lägger jag mig i för mycket?
Hur ska jag bete mig?
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0