Vill.. Vill inte..

Samtalet med Trygg Hansa gick ju över förväntan. Nu är det bara vänta på att fullmakten kommer, så jag får skriva under den, så att dem kan ta del av mina journaler och se hur allt ligger till. Om allt läkaren sa åt mig stämmer, så är det inte någon liten summa jag kommer få, men det ger ju mig inte tillbaka det jag har förlorat.. Pengar kan inte få bort den psykiska smärtan som jag känner..
Nu är det bara fortsätta vänta. Usch vad jag avskyr ordet "vänta". De senaste dagarna har inte handlat om något annat än att vänta, vänta och vänta.
 
Försöker hitta motivation till att plugga. Men den motivationen hittar jag inte.. Tankarna far hela tiden på annat håll. Orken finns inte riktigt.
Men men. Ska göra som kroppen vill ett tag, vila. Lite plugg ska åtminståne bli fixat ikväll.
 
Vill ut och promenera, men jag vågar inte. Tror jag håller mig till att gå mellan huset och postlådan, max. Kanske vågar mig ut på en kortare promenad i helgen. Gör ju inte så ont i såren längre, bara när jag nyser eller hostar till..
Vet inte vad gårdagens läkare tänkte när hon skrev ut smärtstillande. Sa att jag bara ville ha liiite, för jag känner att jag inte har så värst ont. När jag kom på apoteket har hon skrivit ut så det räcker till en hel armé :S Sjukt mycket smärtstillande har jag just nu.. Helt i onödan..
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0