Lördag

Äntligen har vi vatten i huset igen!
Dock har det hunnit gå sönder fler saker istället. Kissen drog ner en lampa i golvet. Idag när jag bytte sängkläder upptäckte jag att en söm spruckit på mina nyaste sängkläder, använda endast en gång.. Blev skit sur.. Och kylskåpet har börjat låta värre lustigt. Så nu får vi hålla tummarna och hoppas på att kylskåpet inte är påväg att gå sönder, de är ju inte direkt billigt att köpa en ny..

Idag har vi hunnit med ganska mycket :) 9.50 vaknade vi, vilket var väldigt skönt! :) En helt normal sovmorgon helt enkelt! :) Annars har vi ju en tendens till att överdriva och sova till efter tolv.
Har städat en del. Som sagt så har jag bytt sängkläder, sen städat toaletten, diskat och torkat lite bänkar osv :) Fredrik har också hjälpt till med disken, tömt bort askan ur kaminen och dammsugit :)
Tillsammans har vi också rengjort kaminen ordentligt utvändigt. Den såg så äcklig ut :) Fredrik tog en svamp och skrubbade och jag torkade av med en trasa ;)

Ska väl på en strax börja med middagen. Ska bli ett stort lass med köttfärsbiffar, så det gäller att börja i tid om man ska äta innan de hunnit bli natt! ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0