Glad

Idag har humöret sväng och jag är på bra humör!
Dagen började lite sisådär. Var lite små grinig till en början. Medan tiden gick blev jag på liiite bättre humör.
När vi skulle åka iväg mot Kalix för att handla ringde min mobil. Var en chef som läst min ansökan och funderade på att ha mig som vikarie i sommar! :D
Hon ställde lite frågor, och ville att jag skulle komma in så hon får se vem jag är. Sagt och gjort! Var ju som sagt påväg till Kalix, så Fredrik lämnade av mig så jag kunde gå in och presentera mig :)
Gick som smort! Fick se personalrum och träffa några andra som jobbar där :)
Så nu är det bara att vänta på ett möte och ett schema så är det bara att sätta igång :)

Känns hur jävla bra som helst!
Ska bli roligt att få testa på ett nytt jobb. De två senaste somrarna har jag ju varit på hotellet. Kommer helt klart kännas konstigt att inte jobba på hotellet i sommar. Har liksom redan hunnit vänja mig vid det :p hehe. Kommer sakna det på ett sätt.. Hade ju mina härliga arbetskamrater där :) Speciellt Mamsen och Elin :) hehe.

På tal om Cola.. Fyfasen vad de är beroende framkallande! När jag väl lyckas tappa sugen efter de, så är jag så dum och dricker det igen.. Sen går jag och är sugen på det i flera dagar.. Väldigt jobbigt!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0