Uttråkad

Jag är så förbannat uttråkad, vet inte vad jag ska göra..
Har utvecklat en väldigt dålig ovana - sitta och snurra håret mellan fingrarna.. Jag kan fan inte sluta snurra det där förbannade håret, går verkligen inte att låta bli!
Tappat matlusten totalt. I princip ingenting faller mig i smaken längre.. Har rester i kylen som jag skulle kunna värma upp till middag, men jag står inte ut med tanken att äta de, även om det är mat som jag egentligen tycker är väldigt god..
Jag har tappat suget för att läsa. Alltså, läsa som jag älskar att göra! Klarar inte ens av att läsa mina Twilight böcker, och då är det allvarligt!
Måste hitta något att göra, klarar inte av att bara sitta hemma.. Vill tjäna pengar. Visst, det är väldigt skönt att slippa passa tider, få göra vad jag vill osv. Men jag pallar inte med att inte få in pengar på kontot, eller att bara sitta hemma och fundera på vad jag vill göra med mitt liv.

Just nu saknar jag skolan skitmycket.. Få ha lite rutiner, träffa klasskompisarna..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0