Torsdag

Ikväll lär jag förhoppningsvis somna utan problem!
Josse kom förbi och hälsade på, väldigt roligt! Var ett tag sedan man såg henne sist :) Lotus blev även han glad för besöket, då han fick träffa sin syster :) hihi.
När Josse for så åkte jag hem till Gabbi och hälsade på där :) Hann inte sitta ner så länge hos dem så kom lille Elias och drog iväg mig till sitt rum och visade sina traktorer och ville läsa i böcker :) Sötungen!
Vid sådana tillfällen börjar jag fundera på om dagis kanske vore något för mig? Jobba med småbarn hela dagarna? :) Av någon anledning brukar jag ofta få bra kontakt med småbarn. Var samma med lillsyrran Ronjas kompisar, vissa av dem var helt tokiga i mig. haha.

Sitter nu och väntar på att Fredrik ska komma hem, även om de säkert är flera timmar kvar. Skulle inte förvåna mig om han jobbat över idag igen, så räknar med att han är hemma vid nio-halv tio?

Igår fick jag huvudvärk from hell. Kändes som att huvudet skulle krympa ihop eller något. Känner nu att huvudvärken är påväg tillbaka igen. Vette fasen vad problemet är. Får hoppas på att huvudvärken inte blir lika hemsk som den var igår kväll..
Funderar på om jag ska ta och slänga i mig lite rester, vila en stund så att jag slipper min hemska hicka och sedan fara ut och cykla? Lät som en bra idé!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0