Torsdag

Om några timmar kommer min bumbibjörn hem igen! Åååh vad jag ska krama honom! Han har inte ringt än, så antar att han jobbar över igen, men det gör inget, jag får ju hem honom ikväll! :D

Har fått dille på Iron Maiden, sitter och lyssnar på dem heeela tiden! Så fort jag inte ser på tv så sätter jag igång Iron Maiden! :) Iallafall de låtar som Fredrik stoppat in på "min" lista ;p Ruuggi braa.

Funderar hela tiden på vad jag vill göra, har börjat komma fram till något, vilket är en framgång. Söka ett extraknäck och plugga, är ett alternativ. Har även börjat fundera på det här med att starta eget, låter som en bra idé, men måste bara komma på en bra affärsidé så att man inte går i konkurs det första man gör :p hehe.
Då är problemet med plugg, vad vill jag plugga? Finns många yrken som verkar roliga, så det är ett svårt val! Har kommit fram till några yrken som verkar riktigt intressanta, så man får se hur det blir.

Nä, nu blir det ett avsnitt Gossip Girl innan jag går ut med hundarna, uäck för detta regn!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0