Tisdag

Hade riktigt svårt att somna inatt, halsen brände och kroppen gjorde ont..
Men kors i taket, jag lyckades ändå vakna till 10! Dock tyckte jag det var försent att ringa mitt samtal.

Känner mig mer sjuk idag, halsen är tjock och slemmig, kroppen värker, ögonen är tunga och jag fryser som fan. Tog tempen, brukar ligga på 36,5, men låg på 35,5.. Så jag har något äckligt litet virus i kroppen igen. Jävla skit! Jag som skulle jobba imorgon... Blir så förbannad över att jag ALLTID lyckas bli sjuk när jag verkligen skulle behöva vara frisk. De är sådana gånger man får lust att gå och hänga sig någonstans.

Idag hade jag tänkt städa här hemma, men jag tror fan det får vara. Har så ont i de få musklerna jag har så lär ju dö lite halvt om jag ska hålla på och städa..
Woho, 36 grader nu. Det går framåt!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0