Marilyn Manson

Jag är ett litet fan av Marilyn Manson. Det finns många åsikter om honom, men jag gillar honom! Inte bara hans musik, utan honom som person också. Visst, han har gjort många sjuka saker, men det får mig inte att tycka illa om honom för de! Men jag tar honom inte i försvar heller.
De är nog det att han är så fruktansvärt smart!
En tatuering jag vill ha, den har med honom att göra.

Ett citat av honom som jag älskar! haha. Får mig att skratta varje gång jag läser det. Humor på hög nivå!


“If I really got my ribs removed, I would have been busy sucking my own dick on the wonder years instead of chasing winnie cooper.
Besides, I wouldn't have sucked other people's dicks on stage, either. I would have been sucking my own.
Plus, who really has time to be killing puppies when you can be sucking your own dick? I think I'm gonna call the surgeon in the morning.”


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0