Måndag

Börjar känna mig hängig igen, bara jag inte blir sjuk! Har fått några jobbdagar den här veckan, så har verkligen inte råd att bli sjuk nu!

Idag har det inte blivit mycket gjort. Hade planerat att vakna tidigt för att ringa till vårdcentralen, men såklart så lyckades jag inte vakna när alarmen ringde. Eller vakna gjorde jag, men jag stängde bara av dem och fortsatte sova..
Nå, får göra ett nytt försök imorgon.
Eftersom jag känt mig hängig idag har jag mest legat i soffan och tagit det lugnt. Varit ut en sväng och hämtat småved, dragit soptunnorna in på gården och varit in till Kalix och handlat lite..

Planerna för imorgon är att försöka städa lite. Köket ser ut en krigszon och det behövs dammsugas. Vill få bortstädat så mycket som möjligt, då jag inte kommer orka städa de dagar jag jobbar..
Känner mig egentligen inte sådär jätte sugen på jobb, men jag har ju inte råd att tacka nej till pengar så..

Nä, försöka hitta något bra å se på tv innan jag hoppar i säng. Kanske man struntar i sängen och sover på soffan inatt? Hmm..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0