Regn....

Fyfan vad jag är less på detta regnande. För tillfället så öser det ner ordentligt. Ingen idé att ens sätta sin fot utanför dörren för så fort man gör det så kommer kläderna att vara blöta ända in på kroppen, vilket jag hatar.
Så idag blir det inge cyklande för min del :( Jag vill ju ut och cykla!!!!
Har börjat bli väldigt sugen på att börja simma också. De skulle verkligen vara skönt!
Blä.
Är i princip fri från min förkylning nu, men har då istället fått mensvärk.. Blä. Ska inte ha mens förrän till helgen men det har börjat värka smått redan nu. Kommer inte bli roligt när de sätter igång ordentligt.. buhuu..
Även illamående from hell eftersom jag inte äter som jag borde göra.. Blä. Inte ens glass eller choklad är gott, och jag som älskar glass och choklad. Tur att Fredrik kommer hem imorgon, då kanske min aptit kommer tillbaka.
Allt är bara blääää just nu.. huvva. Endast snusen som kan komma in i munnen utan att jag tänker "blä".. haha.
Måste börja köpa hem flera flaskor med Ramlösa så att jag har något att dricka. De enda jag druckit sen Fredrik åkte i söndags är ett glas juice och 5 glas oboy. Klarar inte av att dricka vårat kranvatten då jag fått för mig att de börjat bli brunt, och att de då inte går att dricka.

Nä. Lägga mig och se ett avsnitt GG.. Sedan blir det väl att göra något så "roligt" som att rensa kattlådorna och dammsuga. Kattungarna har inte fattat att det är en bajslåda och inte en sandlåda som man ska leka i, så har kattsand i hela huset..


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0