Lördag

Jag tror att jag håller på att bli sjuk. Huvudvärken håller i sig, nyser som en galning och halsen har börjat rossla lite.. Nå, har inte varit sjuk på väldigt länge nu, så det är väl dags. Ovanligt för att vara jag, brukar ju annars vara förkyld och ha ont i halsen väldigt ofta.. Nå, lika skönt har de varit att vara frisk! :)

Igår var vi in till Kalix, Fredrik köpte xenon till extraljusen. Tvingade in honom på Intersport för att kolla på skor, och äntligen hittade han ett par som han tyckte var ok! Så jag drog fram börsen och köpte dem åt han. Skönt, då slipper jag tänka på att han är utan skor pga min hund.. Nog för att han haft råd att köpa skor själv, men jag ville betala dem eftersom de var Lotus som tuggade sönder hans ena sko i somras..

Var till Gabbi och Ricke på middag :) Gotti! Satt och lekte ett tag med Elias också :)
När vi var hemma så blev vi sugna på något gott, så hoppade in i bilen och åkte in till Kalix och köpte popcorn, chips och cola ;D hehe. Satt sen och såg mitt sista avsnitt av Cold Feet :( Buhuu.. Fredrik började kolla på något på nätet så somnade jag på soffan ;D Blev så förbaskat trött..

Idag var vi in till Kalix direkt vi vaknade, Fredrik hade fått fel lampa till ena lyset.. Så bytte den och åkte sedan hem. Ätit frukost och suttit vid datorn. Fredrik åkte till Granån för att föra nå grejer till sin pappa som också håller på och sätter xenon.. Eftersom F inte kommit hem än så antar jag att han inte kunde slita sig därifrån utan ska hjälpa till.

Ska väl ta och springa på toa en sväng, ta fram kopplet och sedan fara och cykla med Lotus. Känner att jag behöver röra på mig.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0