Lördag

Fortfarande sjuk, men idag har jag åtminståne inte behövt ta någon Treo pga huvudvärk. Skönt de! Att jag inte haft någon huvudvärk idag måste ju betyda att jag börjar närma mig ett tillfrisknande? ;p
Dock varit riktigt slö i kroppen, väldigt trött i skallen. Ögonlocken har velat falla ihop flera gånger.. Har som tur är lyckats hålla mig vaken :)

Idag har man inte gjort så mycket. Fredrik tvingade mig att stiga upp vid halv två. hehe.
Varit in till Kalix och handlat lite..
Varit förbi till Granån och hälsat på ett tag. Orkade inte vara där så länge då jag blev så trött ;p hehe. Är farligt att sitta i soffan där, men sjunker längre och längre ner i den varje gång och till slut så är man påväg att somna ;p
Sedan har vi i princip bara suttit vid varsinn dator och tryckt i oss godis :) Ska väl strax se en film eller något.
Tror det blir en "tidig" kväll för mig idag.. Känner mig så fruktansvärt trött..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0