Fredag

Igår var jag populär ;p hehe.
Världens bästa Löken sms:ade och frågade om vi skulle ses, och inte tackar jag nej! :) Har länge försökt hitta en dag som passat att ses, men det har som inte blivit av. Jag har ju hunnit, men Löken har dessvärre varit upptagen ganska mycket, men igår blev det äntligen av! :)
Löken kom hit och surrade ett tag innan vi skulle fara ut och snurra med hans bil, precis när vi var påväg kom Fredrik hem :) Löken började ojja sig, han trodde det var idag som Fredrik skulle komma hem, trodde att han störde oss osv. hehe.
Fredrik kom iallafall med oss ut och åkte och pratade på :) Roligt ändå att Fredrik kommer överrens med mina kompisar :) I och för sig är inte Löken så svår att komma överrens med då han typ är världens snällaste! :) hehe.
Nå, efter en massa skratt och snurrande inne i Kalix så skjutsade Löken hem mig och Fredrik :)

Här hemma lyssnade vi på lite musik och sedan var det sängen som gällde.

Idag har vi inte hunnit med mycket. Fredrik har satt in lite nya låtar på USB-minnet och jag har suttit vid datorn och läst bloggar. Ska nu åka in till Kalix, Fredrik ska köpa nå grejs till extra-ljusen. Han och hans jävla extraljus ;D haha. Ska tvinga in honom på intersport och kolla på nya skor, börjar vara på tiden för honom att sluta gå med sina foppatofflor..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0