3 år <3

Idag har jag och min älskade Fredrik varit tillsammans i tre hela år!
Känns helt sjukt att tiden gått så fort! Känns inte alls som att det gått tre år.. Började tveka om det verkligen var tre år och var tvungen att räkna ;D haha. Men jopp, 8 september 2008 blev vi tillsammans..
Tiden går fort när man har roligt :)
Och som det ser ut nu får vi många fler år tillsammans! :D Inget mig emot!

Blir inget firande idag, Fredrik är kvar i Gällivare och kommer inte hem förrän imorgon natt.. Själv har förkylningen slagit till ordentligt, har inte varit vaken många timmar och jag har redan överdoserat nässpray..
Hoppas att förkylningen blivit bättre till på lördag, för hade tänkt att vi skulle fara och äta nå go mat då.. Men är jag fortfarande så här i snoken så är det ingen idé att äta ute, bortkastade pengar om man inte känner någon smak..

Dagen kommer att tillbringas i soffan, med massa varm dryck och överdoserande av nässpray..


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Grattis! Tiden går verkligen jättefort :)

2011-09-09 @ 13:51:30
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0