va fan..

Blir så irriterad när något går emot mig.
Fick mail om att jag skulle komma in idag och gå till receptionen för att få studiematerial. Jo, gick ju lätt. När jag kommer dit så finns det en såå "fin" lapp där, och där står det att receptionen är stängd idag. Wohooo.. Där studievägledaren sitter var det också kolsvart. Så verkar som att varenda kotte är borta idag.
Får göra ett nytt försök imorgon. Får verkligen hoppas att jag får mina grejer imorgon. Vill sätta igång och plugga NU!
Hittade en kvinna där, och hon sa att jag skulle komma tillbaka efter 13 tiden. Satt i 2 timmar och väntade, satt först i bilen och funderade på vad jag skulle hitta på. Hade i princip inget batteri på mobilen så jag bestämde mig för att gå in på biblioteket och sitta där. När klockan blev ett så gick jag upp för att kolla receptionen, fortfarande kolsvart överallt. Blev så irriterad så jag åkte hem. Orkade inte sitta där nå mer.

Här hemma har jag inte gjort mycket, åt en liten lunch som bestod av tonfisksallad. Hade sallad kvar sen i lördags, så jag tänkte att de är lika bra att äta upp den. Hittade en tonfiskburk så aa, jag slog till. Nu är jag åtminståne inte hungrig längre :)

Ska nu ta och gå ut och se om jag måste fylla på vatten i bilen :) Fredrik ville att jag skulle hålla koll på vattennivån eftersom han bytte termostaten i goffen igår och inte fick in lika mycket vatten som han fått ut..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0