Torsdag! :D

Äntligen torsdag! Wohoo! :D

Vaknade inte så tidigt som jag egentligen ville, steg upp vid 6 då väckarklockan började skrika i köket, men la mig i sängen igen med lampan tänd.
Hunnit göra det mesta, så ska nu ta och sätta på lite smink och sätta upp håret innan jag hoppar in i bilen och åker mot Kalix.

För ett tag sedan när jag skulle ta upp snusdosan ur fickan så kände jag att de gjorde ont på låret, var tvungen att gå och inspektera, och hittade ett ganska stort blåmärke ;) haha.
Igår när jag var ute med Josse och släppte hundarna så sprang Lotus in i mig 2 gånger på kort tid. Fattar inte varför, han måste ju ha fått ont :S Själv fick jag väl inte sådär jätte ont, förrän nu ;p haha. Får se hur snyggt blåmärket kommer bli om några dagar ;) hehe

Nä, dags att springa på toan och börja fixa sig. Annars kommer jag försent :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0