Torsdag

Igår blev det några timmars plugg. Stängde av tv:n efter maten och sa åt Ronja att det inte blir något leka med datorn, se tv eller annat förrän hon pluggat klart. Gick väl ganska bra att köra med den taktiken ;)
Satt själv också och försökte plugga, gick väl sisådär. Tog lääänge innan jag började fatta något. Hann dock inte börja skriva något då jag letade efter information i boken. Så nu vet jag på ett ungefär vad jag ska skriva, så det ska jag göra idag. Uppgiften ska skickas in idag också, så det går inte att ligga på latsidan.

Känns sjukt att ha vaknat 6.50!! Hade stoppat alarmet på 6.00 men råkade somna om mellan alarmen ;p Som tur var så var Ronja vaken och väckte mig så vi kunde ta oss till bussen i tid :)
Så de är väl de man hunnit göra, cykla med Ronja till bussen, vara ute med hundarna och ätit lite frukost. Ser på Vakna! med the voice för första gången på lääänge. Bojkottade de programmet när Paul slutade.. Men nu får man väl börja ge de en ny chans.

Ska väl snart sätta igång och skriva på uppgiften så gott det går. Måste bara vakna till liv lite mer, är helt grötig i huvudet.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0