Onsdag

Idag har jag förberett mig inför plugg! Sudd, stift till min stiftpenna, en mapp och ett skrivblock är inköpt! Nu är jag i princip redo för att börja plugga. hehe.
Dock är nerverna lite som de är, blir så stressad när jag inte får svar på mina frågor direkt. Hade hoppats på att någon av lärarna hade svarat på mitt mejl jag skickade igår, men min mejl är tom. Fan också. Får hoppas att jag får ett svar imorgon.. Får jag inget svar imorgon så kommer jag få det hett om öronen på fredag.. hoh hoh..

Nä. Ska väl ta och fortsätta på mitt projekt.. Insåg precis att jag nog bara är halvklar.. Eller de beror på hur stor jag egentligen vill ha den.. Fan också..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0