noll motivation.

Öppnat och stängt boken om och om igen idag. Motivationen infinner sig inte.
Felix kom och riktigt bad mig om att vi skulle bädda ner oss i soffan och mysa. Hans ögon kan man ju direkt inte stå emot, så det blev att vi bäddade ner oss i täcket ;p
Tyckte att det var lite väl mycket disk, så jag tömde diskmaskinen och fyllde på den igen med skitig disk, och satte igång den. Började diska stekpannan och diverse saker som inte ska diskas i maskin.
Gick ut med sopor osv.
Öppnade boken igen, ingen motivation.
Gick ut i köket, och där var Felix igen med sina valpögon! Hans blick sa att han ville att jag skulle kasta en toarulle åt honom. Gick ju inte att stå emot den gången heller. Så stod ett ganska bra tag och lekte med Felix och toarullen ;) hehe.
Och nu sitter jag här. Fan vad bra jag är! Nooot.

Börjar känna mig sååå trött. Inte så konstigt när jag vaknat 6.15.. Är ju inte direkt "normal" uppstigningstid när det gäller mig ;p
Har iallafall bestämt mig för att uppgift 4 måste göras IDAG. Uppgift 5 måste göras imorgon då det ska vara klart tills på torsdag.

Nä. Spark i arslet är vad jag borde få. Dags att söka information på nätet!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0