Lördag

Igår så började vi storstäda sovrummet mitt i natten xD hehe. Vi båda tyckte att det luktade äckligt där inne och att det började vara dags att byta sängkläder. Var riktigt skönt att lägga sig i ett rent sovrum. Att lägga sig i en renbäddad säng är bland det mysigaste som finns! mmmm!
Idag när jag vaknade blev det en kort promenad med hundarna :) Tänkte börja om dagen lite och ta korta promenader när de ska ut för att kissa, istället för att vara på gården för att göra kissrundan :) Dock är jag fruktansvärt mörkrädd så på kvällarna kommer det nog bli så att de får gå ut på gården.. Om jag nu vill släppa ut dem av rädsla för den där förbaskade skabbräven..

Var till Happis en sväng idag och lämnade lite papper åt mamma. Spelade spel och lekte lite med lillasyster Moa, kittlade halvt ihjäl lillebror Anton och pratade med mamma :)
Här hemma har vi sen inte gjort sådär jätte mycket. Blev tillslut så att jag började laga mat, biff med bambuskott och champinjoner! För mig blev det väl OK, Fredrik tyckte det blev gott, de insåg jag när han öste på den 3:e portionen :p hehe.

Nu sitter vi och kollar på Andra Avenyn och myser i soffan :)
Får se vad som händer imorgon, tror det blir att byta däck och möjligtvis börja rensa garaget :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0