Lördag

Guuuuud så skönt! Nyss åkte de sista kattungarna iväg!

Tidigare idag var det ett ungt par från Gällivare som kom hit och hämtade en kattunge.
Vi fixade oss och åkte iväg till Kalix, käkade på Buffone och for sedan och bowlade med Fredriks familj och en del av släkten. Jag fick stå över bowling idag, har fått så jävla ont i typ höften och svanken, antingen någon inflammation eller någon nerv som kommit i kläm.. 
När vi var påväg in till Kalix fick jag ett samtal av en kvinna som ville köpa kattungarna. Hon var nyss här och hämtade de två sista, visade sig att hon också var från Gällivare :p haha. 

Nu är det tyst och skönt här inne! Känner mig redan mycket bättre med tanke på att jag inte kommer behöva dammsuga flera gånger om dagen pga att kattungarna sprättat kattsand i hela huset, eller rensa kattlådorna morgon och kväll.. ooooh så skönt!

Ska nu ta och tvinga Fredrik att massera in lite zon där jag har så ont..


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0