Fredag

Har inte orkat blogga under veckan, kände att det var totalt onödigt när jag ändå inte skriver nå vettigt.

Inte gjort sådär jätte mycket under veckan. Tisdag åkte jag in till Kalix, plockade upp syster Ronja från skolan och så for vi och fikade lite innan hon hoppade på bussen hem. Städade sen när jag kom hem.
Onsdag städade jag lite i väntan på min mommo som skulle komma hit. När hon kom så pratade vi bara en massa och sedan började hon att baka en massa anisbröd :) Nom!
Igår satt jag mest i soffan och gjorde ingenting, tills Fredrik kom hem. i och för sig satt vi i soffan även när han kom hem, men då hade jag iallafall sällskap :)

Idag sov jag länge, orkade inte stiga upp. Fredrik väckte mig till slut och hoppade då i duschen direkt.
Tror vi snart ska åka in till Kalix och handla. Vet inte vad vi ska göra sen.
Imorgon verkar det vara bowling som står på schemat. Blir nog roligt :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0