bla bla.. Jävla rubrik

Imorgon kommer vara första gången som jag knappt har några svar nedskrivna i blocket. Hittar inga svar alls. Kanske jag som är dålig på att söka? Vette fasiken :p hehe.
Nå, jag gjorde mitt bästa iallafall :) Gjorde även halva torsdagsuppgiften, så att jag inte ska behöva stressa så mycket med den :)

Börjar bli riktigt nervös, nästa vecka börjar praktiken! Måste börja fundera ut vad jag ska ha för kläder på mig under praktiken. t-shirts lär inte bli så svårt att hitta i garderoben, byxor däremot lär bli lite svårare.. Nå, det löser sig :) Skulle behöva köpa några bättre inneskor, typ rikiga Crocs, då de jag köpt från Skopunkten inte ens är hälften så mjuka som Crocs är.. Sen så börjar mina skopunkten tofflor vara riktigt slut. Duger typ bara till att ha här hemma.
Aja. Nu ska jag lägga mig och se tv och låta huvudet koppla av ett tag ;p

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0