Torsdag

Som vanligt har den här dagen gått bra. Var lite nervös under dagen eftersom läraren skulle komma på besök. Fanns väl inget att klaga på, jag sköter mig :) hehe. De som man oftast får höra och som jag redan vet om - jag är för tyst. Men de är så jag är, jag är inte den högljudda och måste lära känna folk innan jag kan "släppa loss".. Fick iallafall höra att dem hört att jag börjat prata lite mer osv :)
Bara en vecka kvar av praktiken. Kommer bli skönt att få börja plugga igen och få vara hemma lite mer. Inte så att jag vantrivs på praktiken eller så, jag tycker det är ganska roligt :) Men jag känner mig inte riktigt redo för att hålla på och stiga upp så tidigt varje dag ;p hehe.
Kom på att jag måste börja kika efter boken till nästa kurs, då denna snart är slut..

Känner att en rejäl huvudvärk är på G.. Huvva. Säkert pga axlar och nacke som vanligt, brukar ibland släppa om Fredrik masserar mina axlar :) Får försöka fjäska till mig en massage ;)

Ska försöka börja städa lite här. Tänkte att jag nu ska börja julpynta lite smått, ger mig själv tillåtelse då det bara är 3 dagar kvar till advent :) Sen så känns det bättre för min stress att jag nu börjar lite smått, har planerat att vi ska baka i helgen eftersom jag är ledig :) Och när man bakar har man inte tid att julpynta!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0