Tidsfördriv

SENASTE:
1. Dryck
: Trocadero
2. Telefonsamtalet: Missat samtal från Svarvare. Måste verkligen få tummen ur och ringa upp!
3. SMS: Från Johanna ;p
4. Sång du lyssnade på:
Vette tusan vad den heter.
5. Gången du grät: För någon dag sedan, eller grät och grät.. Men aa.


HAR DU NÅGONSIN:
6. Varit tillsammans med samma person två gånger:
Ja.
7. Har någon varit otrogen mot dig: Kanske, svårt att veta. Men det tillhör det förflutna, så jag bryr mig inte om det längre.
8. Har du varit otrogen: Nej.

9. Förlorat någon speciell person: Hmm.
10. Varit deprimerad: Ja
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Ja

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
12.
Lila
13. Röd (mest i bilväg, ääälskar röda bilar!)
14. Svart

I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän:
Nej?
16. Fått ditt hjärta krossat: På sätt och vis. Men inte pga Fredrik, handlar inte direkt om kärlek, utan en dröm.
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Japp, på klassresan! Tårarna sprutade och jag kunde inte sluta skratta :) Hade väldigt härliga klasskamrater!
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej.
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Aa :)
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Finns väl alltid någon som då och då har sagt något om mig. Ids inte bry mig :)
21. Kysst en kompis: Jag är inte typen som kysser sina kompisar. Men på fyllan kan de hände att dem får en puss på kinden :) hehe.

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat IRL:
 De flesta. Men de är typ aldrig inloggade.  
23. Hur många barn vill du ha: 4 barn.. Men Fredrik vägrar, han har nu gått från att säga noll till att kunna tänka sig 2.. Men man får väl se ;)
24. Har du några husdjur: 2 hundar, 1 katt och 1 marsvin.
25. Vill du ändra ditt namn: Njääe, känner inget behov utav det.
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Ingen aning.
27. Vilken tid vaknade du idag: Vid 6-tiden. Gick och la mig igen efter att jag ringt och sjukanmält mig, fyfan vilken huvudvärk jag vaknade med i morse!
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov gott på soffan.
29. Någonting som du längtar till: Att få barn.
30. Senaste gången du träffade din pappa: Ingen aning. Lite mer än 19 år sedan typ?
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Finns massor med saker jag skulle vela ändra, men försöker istället acceptera att det som har hänt inte går att ändra på.
32. Vad lyssnar du på just nu: Ingenting.
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: jo 
34. Vad gör dig irriterad just nu: Det ids jag inte gå in på.

OM DIG:
36. Vad är ditt namn:
Sandra
37. Singel/upptagen: Upptagen
38. Stjärntecken: Stenbock
39. Kille eller tjej: Tjej
40. Grundskola: Gränsskolan
41. Gymnasie: Kalix Naturbruksgymnasium och nu Komvux.
42. Högskola: -
43. Hårfärg: Vette fasiken vad man ska kalla min riktiga hårfärg. Annars är det brunfärgat.. Borde nog färga igen, börjar få en hemsk utväxt.
44. Långt eller kort: Hår? Ganska långt tycker jag.
45. Längd: 164
47. Vad gillar du gällande dig själv: Ingenting för tillfället. Beror på vad jag är på för humör.
48. Piercings: Öronen 
49. Tattoos:
2st, och fler blir det!
50. Höger eller vänster: Vilken hand jag skriver med? Vänster!

DIN FÖRSTA:
51. Operation: -

52. Piercing: Öronen, även om jag inte riktigt räknar det som piercing. Annars näsan.
53. Tatueringen: Vänster överarm.
54. Bästa vän: Kommer inte ihåg.
55. Sporten du spelade: Har inte spelat någon sport, endast hållt på med hästar.
56. Husdjur: Mamma hade katter och en hund när jag var liten. Annars var mitt första djur en hund. Älskade lilla Wille <3
57. Vaccination du minns: Hemska sprutan jag fick när jag gick sexårs. usch.
58. Konsert: Hmm.. Anastacia?
59. Förälskelse: Man var väl småförälskad titt som tätt när man var liten ;p hehe.
60. Alkohol du drack: Var olika alkoholhaltiga drycker den första gången.

JUST NU:
61. Äter du:
Ingenting.
62. Dricker du: Trocadero
63. Är du på väg att: Se film.
64. Lyssnar du på: tv:n.

65. Väntar du på: Ingenting.

DIN FRAMTID :
66. Vill du ha barn:
Ja. Helst igår.
67. Vill du gifta dig: Kanske, vet inte om jag vågar ;p
68. Karriär i åtanke: Jag ändrar mig hela tiden, men just nu så verkar det bli något inom vården iallafall :)

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon:
Ögon
70. Kramar eller pussar: Det beror på tillfället :)
71. Kortare eller längre: Längre! Minst ett huvud!
72. Yngre eller äldre: Äldre. Men inte för mycket äldre..
73. Romantisk eller spontan: Lite av båda. 
74. Snygg mage eller snygga armar: Vet ej. Lite av båda där å, om de är någon snygg muskelknutte ;) 
75. Tatueringar eller piercingar: Killen får gärna ha en massa tatueringar! ;)
76. Känslig eller inte: Tycker att killar ska vara lite känsliga!
77. Ragg eller förhållande: Förhållande.
78. Bråkstake eller tveksam: Inget av det.

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling:
Ja.
80. Gjort något sjukt spontant: Ja
81. Tappat glasögon eller linser: Ja
82. Haft sex på första dejten: Jag dejtar inte.
83. Krossat någons hjärta: Typ.
84. Har någon krossat ditt hjärta: Ja
85. Har du blivit arresterad: Nej
86. Dissat någon: Ja
87. Gråtit när någon dött: Ja..
88. Gillat din tjejkompis (mer än som vän): Nej.

TROR DU PÅ:
89. Dig själv: 
Ibland? 
90. Mirakel: Ibland.
91. Kärlek vid första ögonkastet: På sätt och vis.
92. Himlen: Njaa. Men jag hoppas att det finns något efter detta.
93. Tomten: Nej
94. Att kyssas på första dejten: Ja. Men det beror helt och hållet på..
95. Änglar: Kanske.

SVARA ÄRLIGT:
97. Haft mer än en pojkvän på samma gång:
Nej. Sådant skulle jag inte orka med!
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Självklart! Bara man själv vill vara trogen!
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: En massa saker.
100. Att posta det här är 100% sanning: Aadå.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0