Tänkte..

Jag tänkte skriva något här, men insåg att det nog är bäst att dra mig mot sovrummet och skriva ner det jag tänkte skriva här i mitt block istället. Blir nog bäst så ;p
Men inatt kommer jag nog somna med ett leende på läpparna ;) ojojoj. haha. Kan inte låta bli att småskratta för mig själv. HAHA.
Felix lyfter huvudet och tittar på mig lite sådär snett som bara han kan göra :) Älskade lilla plattryne :')

Jag börjar bli mer och mer nöjd med mig själv och mitt liv.
Jag har mina upp och nedgångar, när ångesten smyger sig på och jag mår allmänt skit rent ut sagt, men dagar som denna trivs jag väldigt bra med mitt liv! :)
 
Har den bästa pojkvännen jag kan tänka mig, han är så bra för mig! Ibland kan jag verkligen bli galen på honom, men han blir säkert minst lika galen på mig ibland också ;) Det skönaste är ändå att vi aldrig bråkar, vi har små diskussioner ibland, men det går aldrig så långt att vi skriker åt varandra, säger elaka saker osv. Jag har planerat att ha kvar denna Fredrik flera år till ;) hehe.
Enda tråkiga är ju att vi inte ses varje dag. Men Fredrik gör det för vår skull. Så man får bita ihop :)

Jag har sååå fina pojkar här hemma. Älskar mina pälsbollar! Även om de driver mig till vansinne då och då med deras hyss eller pälsfällande, men det hör till ;) Skulle inte byta bort dem mot något i världen :)

Jag får bo i ett mysigt litet hus med stor tomt! Klagade mycket när vi bott här i några månader, men nu? Ibland, men det är småsaker, som att jag inte vågar gå på promenad när det är mörkt ute eftersom det inte finns några gatlysen :p Annars har jag börjat trivas här väldigt bra! :) Det här huset har blivit mitt hem :)

Sen att jag har så fina vänner! De är få, men man kan verkligen inte tröttna på dem! :) Man har alltid roligt och har mycket att diskutera om :) Känns jätte roligt att jag fått lära känna dessa personer! Med de här personerna känner man sig aldrig utanför eller bortglömd, som jag ofta har kunnat känna i "mitt tidigare liv", känt att jag inte passar in. Nu känner jag mig helt enkelt som "en i gänget" :)
Guld värda!

Neeej. Nu spånade jag iväg helt och hållet! Skulle ju dra mig till sovrummet och skriva av mig om det jag satt och små skrattade åt innan jag drog iväg åt ett helt annat håll i mina tankar ;p haha.
Ojoj, nu mår jag verkligen gott ;)

Godnatt!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0