Söndag

Och så var det söndag igen.. Blää.
Var inte alls roligt när Fredrik skulle åka iväg :(

Idag gjorde vi inte mycket.. Fredrik bytte batteri i nya bilen medans jag var i vedbodan och fyllde upp lite påsar med ved och högg lite mer ved så man lättare ska få upp eld :) Fredrik fick komma och hjälpa mig efter ett tag, blev så trött i armarna av allt huggande ;) hehe.
Var Fredrik som gjorde middagen idag :) Han gjorde sin Pasta Carbonara :)

Ska strax hoppa i duschen, sedan är det sängen som gäller. Blir en lite tidigare uppstigning imorgon eftersom praktiken börjar :) Hoppas på att jag får ett "snällt" schema ;) hehe. Måste även komma ihåg att fråga hur jag ska göra med onsdagen, eftersom jag ska iväg och ge blod vid lunchtid.. Hmm. Nå, det löser sig säkert!

Nu ska jag väl snigla iväg mot duschen..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0