Söndag

Helt dagvild har jag blivit! Är helt inne på att det är lördag idag. Men men.
Äntligen kom min älskade gubbe hem! När han var i Kalix ringde han och sa att han inte kommer hem förrän efter nio, eftersom de skulle vänta på att hans mamma skulle sluta jobba. Då stod jag inte ut längre utan kastade in hundarna i bilen och styrde Mercan mot Kalix!
Fredrik har redan hunnit göra en massa saker sen han kom hem :) hihi. Bland annat hittat felet på Goffen och satt batteriet på laddning. Det är inget stort fel på den, men så pass stort att det suger all ström ur batteriet på några timmar. Jävla skit knapp! Nå, den lär han väl fixa nu när han är ledig :) hihi.

Ska nu fixa fram något att äta åt mig och mitt hjärta :) Sedan blir det dusch och säng för min del, praktik imorgon. Känner mig just nu inte alls taggad eftersom jag är väldigt trött i kroppen. Sen så vill jag ju vara med Fredrik nu när han äntligen kommit hem. Men behöver bara vara där 5 timmar imorgon, så jag ska nog kunna stå ut :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0