Måndag

Gick väl som vanligt på praktiken idag, alltså bra. Från min sida iallafall ;p Kan ju bara tala för mig själv, vet ju inte vad de som jobbar där tycker :)

Efter praktiken så blev det inte mycket gjort. Mest suttit i soffan och frusit ;p
For iväg och skulle promenera med Gabbi, men det gick inge vidare då vi inte fick igång lyset! Skit :p Får hoppas det blir fixat snart så man kan börja röra på sig :)
Har suttit sen och pratar en massa med Gabbi :) trevligt som vanligt :) Kom hem för en halvtimma sedan typ. Tänkte gå och lägga mig, men då kom jag på att det var liiite för kallt för det, 19 grader i huset. Så var bara att börja elda. Väntar nu på att det ska bli lite värme i huset så jag får lägga mig i sängen. Senast 23.00 ska jag ligga i sängen, med eller utan värme! Blir nog så att elementet får vara igång inatt i sovrummet, brukar aldrig annars sätta igång det. Bara Fredrik som är mesig och ska ha igång det när han är hemma ;) hehe.

Ska väl ta och börja stänga av apparaterna i huset och släcka lampor och börja göra mig redo för sängen :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0