Lördag

Datorn har i princip legat på hyllan sen Fredrik kom hem :)
När han kom hem blev det att åka in till Kalix en sväng, jag ville ju prova ny bilen! ;) Var in på Druggen en sväng, men kan inte komma ihåg vad vi köpte ;p haha.

Igår, fredag, vaknade vi en bit efter 10, satte oss i vardagsrummet men bestämde oss lika snabbt för att åka till Happis :) Fredrik nästan flög upp från soffan, men blev så ivrig när jag sa att vi kunde fara till Ojanperä ;) haha.
Var även in på Rusta en sväng och fick med mig lite gobitar hem ;) Åååh vad jag älskar billiga, fina saker! :D haha. Nu lyser vårt vardagsrum snyggt lila, sååå som jag suktat efter den där förbannade lampan! Har nästan dreglat när jag sett den hemma hos mamma, och nu är den MIN! ;)
När vi kom hem fixade vi lite och sedan blev det godis ätande och lite Andra avenyn :) Man kan verkligen inte bli less på den serien :)
Blev en tidigt kväll, tror vi låg i sängen just efter tolvslaget!

Idag har vi vaknat vid tio igen :) Jag hade inte lika lätt att ta mig upp ur sängen som Fredrik hade ;p haha.
Satt vid datorn medans Fredrik åkte hem till sina föräldrar en stund.
Varit in till Kalix och handlat lite. For förbi på OK för att snabbtvätta bilen där lite ;p Vi var lite rädda att antennen osv skulle ryka, men de satt fast när vi körde ut från tvätthallen ;)
Efter att vi kommit hem har vi bara pysslat på lite här hemma, rensat marsvinsburen, förberett maten osv. Fredriks föräldrar och lillebror ska komma hit och äta idag :)
Nä. Tror jag ska gå och knåda ihop degen nu. Blir paj till efterrätt :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0