Lördag

Sitter och försöker att få tiden att gå medans Fredrik är ute och leker med x-tra ljusen på Mercan :) Skönt att man äntligen får bättre lyse på den bilen :) Tur att jag har en händig karl som fixar det mesta själv när det gäller bilarna, så man slipper onödiga utgifter :) Egentligen borde jag väl vara där ute och lära mig hur man kopplar i x-ljusen, men är så äckligt väder ute så jag står över ;p
Passade på att göra mat medans Fredrik är ute, fick gå ut och hämta honom så han också fick lite varm mat i sig :)
Verkar som att det blir en sväng till Happis ikväll. Fredrik säger att han vill åka dit för att se hur bra x-ljusen lyser ;) haha.

Funderar på vad jag ska baka för något, har börjat bli sugen på att baka :) Har lite olika funderingar, så man får väl se vad de blir ;p Tänkte ju baka i helgen, men tror inte jag orkar. Hade tänkt ta Fredrik till hjälp med bakandet, men han ville hålla på med bilarna i helgen så då får han göra det :) Är inte nå bråttom med baket, går lika bra nästa helg :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0