Lördag

Jag och Fredrik for till Luleå en snabb sväng idag. Jag behövde verkligen nya underkläder och Fredrik ville fara på Biltema.
Fick sådan ångest när jag stod i provrummet. När jag såg hur mycket jag lagt på mig. Senaste tiden har jag börjat tycka att jag börjat bli väldigt rund i ansiktet, men det jag såg i provrummet.. USCH. Valkar och äckel. Ville bara gråta när jag såg vad jag gjort med mig själv.
Är skräpmat, godis, chips och läsk verkligen värt de? Jag måste ta mig en funderare, för jag vill ju inte ha fettvalkar eller bli tjock, och de är åt det håller jag är påväg just nu om jag fortsätter.

Nu har vi ju i och för sig redan köpt en massa gott. Så nu ska jag trycka i mig det. Ska äta tills jag spyr, blir less. Ska prata med Fredrik om det också. Kanske vi kan dra ner på skiten och bli lite nyttigare?

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0