Inte länge kvar.

Blev bara en sats med kladdmuffins. Ångrade mig när jag hade plockat fram ingredienserna och skulle göra Mockarutor, men när jag kollade vaniljsockret så saknades det 2 TESKEDAR.. Alltså fatta, 2 ynka jävla teskedar. Blev så less så jag ville kasta något i golvet :p haha.
Nå, det räckte åtminståne till kladdmuffins. Skrev snabbt upp vaniljsocker på min handlingslista..

Nu är det inte så jätte länge kvar till Fredrik kommer hem :) Skulle tippa på att han är kring Överkalix trakten just nu :) Wohoo :D
Fredrik blev riktigt förvånad när jag sa att jag bakat idag igen :) Tror jag börjar hitta tillbaka till mig själv nu, den Sandra som älskar att baka å så :) hihi. Känns roligt :)

Nu sitta och glo på tv tills Fredrik kommer hem :)
Felix är också förväntansfull, när jag sa "snart kommer pappa" så blev det krut i honom och han sprang till dörren, kom sedan tillbaka till vardagsrummet och tittade på mig med en blick som sa "fan vad du ljuger!" ;p haha. Felix "snart" är typ från 10 sekunder till 1 minut ;) Har det inte hänt inom den tidsramen så är det inte "snart" ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0