Huh.

Känner mig heeeeelt slut!
Varit igång hela dagen ;p eller igång och igång, men aa. ;p
När lektionen var slut stack jag till Josse och pratade lite i väntan på att drop in tiden hos studievägledaren skulle börja. Blev liiiite klokare men inte så mycket, ska strax sätta mig ner och bråka och se om jag förstår något ;p hehe. Hade iallafall INTE fått något papper från csn som studievägledaren sa att jag ska ha fått :S
Efter det for jag och Josse på klubben och lät Texas springa av sig lite :) Mina pojkar var inte med idag, de fick stanna hemma.
Körde hem Josse och sedan brummade jag iväg hem.
Pratat med Fredrik snabbt på telefon, eldat och gjort lite mat.
Ska nu ta och se om jag kan förstå något av csn's hemsida. bohooo.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0