Torsdag

Gjort nationellt prov i Svenska B. Gick skitbra att skriva uppsattsen, tycker jag! Valde ett ämne, som står mig nära hjärtat, böcker! ;) Eller det har med böcker att göra :)
Hade kunnat skriva hur mycket som helst, men fick hålla mig till fyra sidor, orkade inte börja ropa på mer skrivpapper ;p
Efter nationella så åkte jag med en klasskompis till SportCity för att göra bort idrotten :) Så har slutat vid 11 idag :) Riktigt skönt!

Får se vad man gör senare idag. Har lust att måla, men väggen mot sovrummet behöver bara ett lager till.. Murstocken kan jag inte måla då färgen är slut, måste köpa mer.
Kanske man sliter ner sovrumsdörren och ger den en omgång ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0