Tisdag

Fan fan fan fan FAAAAAN!
Försov mig.. Somnade först efter två-tiden inatt och Fredrik sa flera gånger att jag kommer att försova mig om jag inte somnar snart.. Såklart blev det ju så också.
Ides inte börja åka till skolan, är bara en kurs idag, och som igår antar jag att den som kommer försent får vända på klacken och plugga lite i ämnen som man har grejer kvar i. Så mmm, jag bestämde mig då för att stanna hemma och trycka ner näsan i mina papper och plugga bort lite saker idag.

Var på en morgonpromenad för en gångs skull med Lotus. Brukar inte hinna med det på mornarna. Var skönt att lunka på sakta efter vägen, Lotus däremot tyckte att jag gick alldeles för sakta! ;P

Näe, nu ska jag plocka fram de skolarbetena jag har hemma som jag ska göra idag.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0