Tisdag

Japp, man vaknade med världens huvudvärk imorse. Jävligt dålig stil! Men men, kan inte göra så mycket åt det. Näsan är tjock också, så är en förkylning på G. Förstod att det var en dum idé att vara ute igår på skolan. Men hade ju inte så mycket annat till val..

Igår tömde jag mitt akvarium. Nu ska det ut i bodan, och kommer aldrig mer in i detta hus. Kändes jävligt tungt, ville bara gråta när jag tänkte på att min fina algätare var borta..
Fredrik tyckte att jag var lite konstigt som blev deppig pga en FISK, men den har ju varit med mig i så många år, flyttat runt med mig å så..

Förstår inte varför jag ska ha så svårt att göra mig av med saker och ting.. Får en hemsk ångest, även om jag några dagar senare inte förstår varför jag fått sådan ångest över en skitgrej..
För några dagar sedan så insåg jag att blomman jag fick av mamma börjat vissna och måste slängas. Ångest över det med och försökte börja torka den. Omöjligt de med, blomman blev inte fin när den började torka.
Varför ska det vara så jävla svårt?!
När vi rensade i bodan för några veckor sedan, hittade jag min gamla jacka, Fredrik tyckte att jag skulle bränna upp den eftersom den var trasig. Medans jag tänkte att jag kanske behöver den i framtiden. Nå, tillslut så brände jag upp den.
Behöver verkligen lära mig att jag inte behöver spara på varenda pinal, för jag kommer aldrig att använda det igen när det väl hamnat i en säck inne i bodan..

Näe. Nu ska jag se lite tv innan Fredrik stiger upp och ska ha den..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0