Tisdag

Äntligen hemma!
Har varit väldigt roligt på resan :) eller till och från, men den får helt klart godkänt! Har blivit väldigt mycket skratt också! Speciellt på hemresan, så lär nog ha ont i magen imorgon ;) Och på tal om imorgon, vi är lediga! :D

Igår åkte vi iväg vid 8.10 mot Umeå. Stannade i Skellefteå för att äta lunch på Max, blev ett Friscomål för min del ;) nom nom.
Väl i Umeå åkte vi direkt på Komatsu, fick höra lite om företaget och sedan gå en visning i monteringshallarna :) Riktigt coolt ändå, något jag faktiskt skulle kunna tänka mig att jobba med! :) Inte alls vad man trodde att det skulle vara :)
Vi for till First Camp, där vi skulle övernatta. Var två hus, ett stort och ett litet. Blev jag och Svarvare som fick dela på det lilla huset till slut :) Kände mig inte så bekväm med tanken på att sova i samma rum som en kille, men det gick bra ändå :) Hade nog inte spelat så stor roll egentligen vem det var, har problem med att sova borta och med folk som jag aldrig sovit med tidigare :p hehe.
For på någon china restaurang och åt Buffe ;) Strosade omkring lite efter maten i olika affärer innan vi åkte tillbaka till campingen.
På campingen hände inte så mycket. Somnade vid tolv tiden efter att ha fått hjälpa Svarvare med att få tillbaka sitt lakan och nyckeln till stugan osv. Blev en del djävulskap innan vi äntligen kunde låsa dörren och bädda ner oss i sängarna :p hehe.

Idag vaknade vi 7.15 av att det kom några killar och bankade på fönstret och på dörren :p Blev lite frukost, packa ihop sakerna och sedan åka iväg till Skogforsk för att höra på dem där. Inget jag tyckte var direkt intressant, så blev riktigt jobbigt eftersom vi var där ett jävligt bra tag.
Åkte och skulle äta lunch, läraren stannade utanför Donken och tänkte att vi skulle äta där. Men i princip varenda en (inkl. jag) protesterade och ville inte äta där :p Hittade Frasses så blev att luncha där.
Med mätta magar åkte vi iväg mot Lycksele för att gå på deras Skogsmuseum :) Det däremot var intressant!
Efter museet skulle vi åka hem. Blev lite panik för oss som satt i en buss, dörren gick inte att få igen till en början. Efter några pauser så var det totalt omöjligt att få igen dörren! Två av killarna fick ta i allt vad dem orkade för att få igen den, och blev sen så att vi inte öppnade den dörren mer, vi fick klättra över sätena och hoppa ut genom de främre dörrarna..
Men men, vi tog oss hem helskinnade :) Men blev dock lite halvdöda till och från då en viss person inte kunde hålla tätt och släppte världens äckligaste fisar. uäck! Att det var varmt i bilen gjorde ju inte lukten bättre!

Nä, nu ska jag se BB, hejs!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0