Söndag

Idag har jag och Fredrik varit på hemligt uppdrag ;) Var roligt att göra något annat för en gångs skull! :)
Fick en blomma av mamma idag, och två linnen! :) Tyvärr var det ena linnet lite för litet, så den får ligga i garderoben tills mina smalare dagar blir av :p
Var hos mamma en stund idag också, blev småförtjust i deras nya kisse också :) hehe.
Handlade på ica också, passade på att köpa hårfärg medans jag har pengar. Tål inte att se denna utväxt längre så.. Känns inte så roligt heller att gå på bröllop med en flera cm lång utväxt.
Ångrar ibland att jag färgade håret. Då gick det inte åt mer pengar än nödvändigt på håret, dvs schampo, balsam och en klippning då och då.. Dessa förbannade pengar :p

Har snöat in på en sak.. En sak som jag verkligen vill ha, och velat ha i hela mitt liv. Nu har jag chansen, men det är bara en sak som hindrar mig, PENGAR.
Kommer ha råd i sommar, men sen när jag inte jobbar i Haparanda längre, när säsongen är slut. Hur gör jag då? Känns ju jävligt elakt att låta Fredrik betala för något som han inte ens har någon nytta utav..
Måste diskutera detta vidare med Fredrik.
Kanske inte ska ta några förhastade beslut nu. Vi måste först få besked om lite andra grejer innan man kan ta ett beslut om detta..
Åååh jag tycker om att vara hemlighetsfull ;) De flesta blir så förbannat nyfikna ;D

Näe, nu dunkar Fredrik musik, så ska rädda mina ljusstakar på fönsterbrädan innan dem ramlar i golvet!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0